To’g’ri Ovqatlanish Orqali Qanday Qilib Ozish Mumkin

foydali

Biroz sodda yordamlar, to’g’ri dietaga amal qilishda, hamda nafaqat o’zingizni yaxshi sezishingizga balki sezilarli darajada ozishingizga yordam beradi.

Sog’lom dietalar

Nimu uchun yoz to’g’ri ovqatlanish orqali sog’lom dietani boshlash uchun to’g’ri keladigan davr hisoblanadi?
Qishda ozchilik insonlar dieta to’g’risida o’ylaydilar chunki asosiy vaqtni uyda issiq qalin kiyimlar kiygan holda o’tkazadilar. Yoz kelishi bilan harorat ko’tarilib bizning ishtahamiz yo’qola boshlaydi. Tashqarida yurish va sport bilan shug’ullanish vaqti ko’p bo’ladi. Bo’g’lardagi ish va boshqa ko’chadagi faoliyatlar, vazn ortishiga sabab bo’ladigan ovqatlanishdan fikrimizni oladi.

Ba’zi sog’lom dietalar ushbu jarayonni tezlashtiradi, biroq uzoq muddatli natijaga erishish uchun to’g’ri ovqatlanishga o’tish lozim. Quyidagi oson ko’maklar dietadan foydalanishingizga yordam beradi:

  • Ertalab ko’p miqdorda ovqatlaning va oz miqdorda kechki payit. Eng yaxshisi kechki ovqatni o’tkazib yuboring, bu sizga nafaqat tinch uyqu va sog’liq bag’ishlaydi balki chiroyli qomatda bolishingizni saqlaydi.
  • Barcha turdagi qayta ishlangan mahsulotlardan, eng sevimli turli shirinliklar iste’mol qilishdan qoching. Ularni mevalar bilan almashtirishga harakat qiling.
  • Muvozanatlashgan dieta juda muhimdir, biroq yengillashtirish hamma narsada bo’lishi kerak.
  • Kun davomida ko’p miqdorda suyuqliq iching, ayniqsa yozning jazirama kunlari. Kuniga kamida 2 litr.

Ushbu kunlik qo’llaniladigan yengil qoidalar qiynalishni oldini oladi hamda uzoq muddatga chiroyli qomatni ushlab turishda yordam beradi.

, , , ,