Sog’lom Taomlar va Ko’p Mashqlar yordamida Bikinida Yaxshi Ko’rining

chiroyli

Sog’lom ovqatlanish, ko’p mashq va suv ichishni o’rganing; tanangiz shakliga kelganda tsellulitga qarshi kremlar sog’lom turmush tarzi kabi yaxshi foyda bermaydi.

Sog’lom ovqat va suv iste’moli ozish va tsellulitni kamaytirishda

Agarda siz ommaviy cho’milish havzalariga borishga yoki dengiz bo’yida ta’til o’tkazishni istasangiz, biroq bikinida ko’rinishda o’zingizni noqulay sezsangiz, buni doim yaxshi tarafga o’zgartirishga harakat qilishingiz mumkin. Bel, tos va dumbangizdagi qiyin eriydigan yog’lar teringiz notekkisligi bilan birga hunuk ko’rina boshlaydi. Tsellulitni sababi siz o’ylaganday garmonal yoki irsiy bo’libgina qolmay, hayot tarzingiz va dietaga ham bog’liq.

Tarkibida kam yog’li yogurt, sabzilar, bulg’or qalampiri va donli non bo’lgan, sog’lom muvozanatlashtirilgan dieta va yetarlicha suv iste’mol qilishga ishonch hosil qiling.

Mashq qilishni unutmang

Yozda chiroyli ko’rinish uchun, yuring, yuguring, yurak qon tizimini mustahkamlaydigan mashqlar bajaring, sport zalga boring, o’ynang va sakrang hamda o’zingiz zavqlanadigan har qanday jismoniy mashq bilan shug’ullaning. Sog’lom baquvvat tana, tekis qorin va chiroyli va silliq teriga ega bo’lmoqchi bo’lsangiz ko’p harakatda bo’ling. Ko’p jismoniy faoliyatli faol hayot tarziga o’tish orqali ortiqcha vaznlarni tashlang.

, , , , , ,