• nutrients

Bahorgi toliqishni qanday davolash mumkin?

foydali

Qishni qiyin yoki yengil o’tishiga qaramay uni tugashi bilan quvvatga to’lishni o’rniga o’zimizni holdan toyganday his etamiz. Quvvat darajasini qanday ko’tarish mumkin?

Bahorgi toliqishni qanday oldini olish mumkin?

Qish dietasi vitaminlarga boy bo’lmaganligi sababli qishdan bahorga o’tish davrida quvvatsizlikdan aziyat chekamiz, fikrimizni jamlay olmaymiz, barcha ishni uddalay olmaymiz va bizning kayfiyatimiz a’lo darajada bo’lmaydi. Yana biz shamollashga moil bo’lib qolamiz.

Har yili ayni ushu hol takrorlanaveradi biroq salomatligimiz o’z qo’limizda. Bu haftalar davomida o’zimizni yaxshiroq his etishimiz uchun dietamizga e’tibor berishimiz lozim va kundalik tartibimizda bir nechta maslahatlarga amal qilishimiz kerak:

Занимайтесь физическими нагрузками;

  • ko’proq jismoniy faol bo’lishimiz l zarur,
  • iloji boricha ko’p miqdorda quyoshdan bahramand bo’lishimiz lozim – tushlik paytidagi 15 daqiqalik sayr mo’jiza yaratishi mumkin,
  • ko’p miqdorda suv ichishni ham yodda tuting.

Помните, что нужно употреблять как можно больше воды

Baquvvat bo’lish uchun sabzavot retseptlari

Mutaxassislar tavsiya qilganiday iloji boricha tanaga ko’proq vitaminlarni qabul qilish juda muhimdir.

Энергетические овощные рецепты

Vitaminlarning eng yaxshi manbayi nima? Ajoyib sabzavotlardan mazali taomlardir! Sabzavotlarning eng yaxshi tarafi ularni kunning istalgan taomida ishlatish mumkinligi yoki ularni mazali kokteil qilib ichishdir – muzlatilgan ismaloq bu borada eng yaxshisidir!

смузи

Barcha taomlarga, nonushtadan tortib, tushlik va kechki ovqat uchun ajoyib retseptlarni shu yerdan topasiz.

, , , , , ,