• nutrients

Bahorda vitamin tanqisligini qanday bartaraf etish mumkun?

foydali

Qish bizni odatda holdan toygan, quvvatsiz va xomush qilib tark etadi. Vitaminlar bombasi bizni bahor va qishga yuqori qayfiyatda kirib borishga yordam beradi.

Bahor dietasi

Весенний рацион

Qishdan so’ng tanamiz charchaydi, biz kayfiyatimizni ko’taradigan va D Vitaminini ishlab chiqishda yordam beradigan quyosh nurlarini sog’inamiz. Qish davomida iste’mol qiladigan mahsulotlarimiz odatda vitaminlarga unchalik boy emas.

Shuning uchun qish tugashi bilan organizmimiz quvvatga, quvonchga, kuchga va salomatlikka to’la ekanligini ta’minlash uchun vitamin bilan yordam berishimiz kerak.

Siz dietangiz quyidagi mahsulotlarga boy bo’lishini ta’minlashingiz lozim

  • sut mahsulotlari,
  • go’sht mahsulotlari,
  • yormali nonlar,
  • mevalar,
  • va sabzavotlar.

цельнозерновой хлеб

Vitamin va Sabzavotlar

Sabzavotlar vitaminlarning ajoyib manbaidir. Ajoyib mazali sabzavotlar ko’pdir va ular tanamiz uchun zarur bo’lgan ko’plab vitamin turlarini taqdim etadilar ayniqsa qishdan so’ng.

Muzlagan sabzavotlar ko’plab vitaminlarni saqlab qolgani va tayyorlash osonligi uchun juda zo’rdir. Ularni ajoyib tushlik va kechki taomga aylantiring!

Чтобы получить витамин А и К - ешьте брокколи, брюссельскую капусту, морковь, зеленый горошек

  • A va K vitaminlarini olish uchun – brokkoli, brussel novdalari, sabzi, yashil no’xatlarni iste’mol qiling,
  • C vitaminini olish uchun – brokkoli va brussel novdalarini iste’mol qiling
  • D vitaminini olish uchun – qo’ziqorinlar iste’mol qiling

Чтобы получить витамин А и К

Yana muhim bo’lgan narsa: Stres vitaminlarni tanaga so’rilishiga to’sqinliq qiladi – Tinchlaning va Sabzavotlarni iste’mol qiling!

Tinchlaning va Sabzavotlarni iste’mol qiling

, , , , , ,