Yo-yo ta’siriga chek qo’yish dietasi

chiroyli

Yo-yo ta’siriga uchraganlarga mo'ljallangan dieta

Yo-yo ta’siri o’zi nima

Dieta qilganimizda biz ozroq kaloriya yo’qotamiz biroq bizning hazm qilish tizmimiz kuchliroq ishlaydi. Kaloriyani oz o’zlashtirishimiz natijasida bizning yog’ va muskul to’qimalarimiz eriy boshlaydi; hamda modda almashinuvi sekinlashadi. Ilk sezilgan g’alaba bu faqat illyuziya, chunki u to’qimalardagi suvni yo’qotilishi natijasidir. Dietani to’xtatganimizdan so’ng tanamiz birdaniga yog’ va ilgari muskul bo’lgan joylarni yog’ to’qimalari bilan qoplaydi. Tanamiz oz kaloriya iste’mol qilishga o’tadi, biroq dieta so’ngida modda almashinuvi unchalik tez o’zgarmaydi.

Uglevodlardan ehtiyot bo’ling

Uglevodlarga o’rganib qolgan insonlar dieta so’ngida yo’qotgan vaznini qayta tiklashga moyildirlar. Uglevodlarga boy ozuqa iste’mol qilish ishtahani oshiradi va semirishga olib keladi.

jojo effect... Get through today by eating well, drinking alot of water and exercising.

Yuqorida aytib o’tilganiday boshqa barcha dietalar samaradorligi ozdir chunki modda almashinuvi sekinlashib ko’p yog’ to’qimalari eriy boshlaydi.

Ushbu dieta bo’yicha maslahatlar:

Agar siz uglevod iste’molini kuniga bir mahalga tushirsangiz asta sekin ochlikni yengasiz va oziy boshlaysiz. Ikki hafta davomida ikki maxal ovqatlaning, bir mahal oz’ingizni “rag’batlantiring” – bu xoh nonushta bo’lsin xoh tushlik yoki kechki ovqat.

 Jojo Effecs after weight reduction by physical activity

Yo-yo ta’sirini qanday chetlab o’tish mumkin?

Dieta yaxshi rejalashtirilgan va haftalar davomida cho’zilgan bo’lishi kerak. 1 kg yog’ to’qimasi taxminan 7000 kkal. Yo-yo ta’sirini chetlab o’tish uchun, kaloriya miqdorini ko’tarish tufayli, har 3-4 hafta modda almashinuvini ko’tarish kerak.

Ovqatlar asosan oz miqdordagi uglevodlardan tashkil topish kerak, masalan 115-150 g go’sht yoki baliq, 60-90 g pishloq hamda 2 kosa sabzavot yoki latuk salati. Ushbu ovqatlar ochlikni yengadi hamda insulin darajasini meyorlaydi. Bu o’zingizni rag’batlantirish uchun  – uglevodli, sog’lom muvozanatlashgan ovqatdir.

Na’muna uchun menyu

NonushtaBir dona o’rtacha ruletTushlikZiravorlar bilan marinadlangan tovuq go’shti hamda salat. Limonli pudding va yaxna choy

Kechki ovqat

“Rag’batli” ovqatlardan biri – siz yoqtirgan taomingizni tayyorlashingiz mumkin.
Dietangizda uglevod miqdori iste’molini kamaytirish orqali siz asta sekin butunlay oziy boshlaysiz.

, , ,