Sprinterlar uchun parhez

zamonaviy

Bir kundan ko’proq vaqt parhezga chidashi qiyin bo’lganlarga juda ajoyib parhez.

Bir kunlik parhez

Bu bir kunlik parhez haqiqiy lazzatdir, 5 marta ovqatlanasiz, hech ham ochlikni sezmaysiz, o’zingizni to’q sezib yurasiz.
 
A sprinters diet plan is tuned to the individual. Provides proper nutrition to develop and repair muscles, along with adequate fuel.

 

Foydali ko’rsatmalar

Ko’proq miqdorda 3 mahal taomlar (nonushta, tushlik va kechki ovqat), keyin yaxna taom va choy. Kun bo’yi bargli yoki mevali shakarsiz choy ichib yurishingiz mumkin.

Sprinters workouts are going to make your body extremely fit especially if you happen to be an athlete or a sprinter.
 

Hush kayfiyat

Parhez sizni engillashtiradi, hazm qilishni yaxshilaydi, o’zingizni engil sezishga yordam beradi, ruhiy engillikka olib keladi va hush kayfiyatda bo’lishingizni ta’minlaydi.
Parhezning asosini xom yoki (3-5 minut tuzli suvda) chala pishirilgan meva va sabzavotlar tashkil qiladi.

Kun tartibi

Nonushta
3 osh qoshiq bodroqli myusli, kesilgan butun olma va bir stakan sut
Gazak
3ta kesilgan sabzi, limon sharbati, tuz va oq qalampir sepilgan 2 osh qoshiq pishloq. 
Tushlik
Sachratqi yoki gazak, 3ta sabzi, bodring, 2ta pomidor, 1ta piyoz, yaxshilab qaynatilgan tuxum, limon suvi, tuz va qalampir, 1 osh qoshiq xren, porey piyozi bilan bezatilgan gazak
Beshlik choy
Yarim stakan piyoz, bodring, ukrop va ozgina xren solingan, tuz va qalampirli kefir
Kechki ovqat
Ikkita yupqa non bo’lagiga kam yog’li yog’, bir nechta salat bargi, 2ta pomidor, yarim bodring, 2 osh qoshiq kichkina piyozli pishloq, porey piyozi, tuz va qalampir sepilgan sendvich.

   

, , ,