Bahor diyetasi

chiroyli

Qish va bahor fasllarida tanalarimiz yanada ko'proq vitamin va poklanishga talab bo'ladi.

 

Bahorning quvvati

Yangi yil va uning zavqidan so’ng biz o’zimizni og’ir sezib turli hil teri bilan bog’liq muammolar kelib chiqadi. Shu sababli, bahorning yengil diyetasiga amal qilib yetti kun ichida yaxshi kayfiyatga ega bo’lishimiz mumkin.

Bahor diyetasi

Sekin va shoshilmasdan taomlaning

Ichimlik bilan birga ovqatni uzoq vaqt davomida yaxshilab chaynash muhimdir. Qorniz ozgina to’lganini sezishingiz bilan yeyishni to’xtatishingiz kerak. Bu qorinni tezroq to’ydirishga yordam beradi.

Sabzavotlarni ingichka bo’laklarga bo’lishingiz kerak; sabza, lovlagi, turp, kolrabi va rediskadan foydalanishingiz mumkin. Ingichkaroq pichoq bilan tsukini va artishokni bo’laklarga ajratishingiz mumkin. Ingichka chiziqlar baqlajon, piyoz, bodring, ukrop va selder bilan yaxhsi. Tsukini, pamildori, muruch va ismaloqni ingichka chiziqlarga ajrating. Sabzavotlarni tayorlashning shu yo’li ulardagi hamma vitamin va minerallar yaxshi xazm bo’lishiga yordam beradi.

Bahor diyetasi

Tozalanish diyetasi

Bu diyeta ozish uchun emas balki tanamizni zararli zahar moddalaridan tozalash uchun qilinadi. Buni yiliga 3-4 marta qaytarishingiz kerak.
Ushbu diyeta tarkibida kam oqsil va murakkab uglevod va selulozaga boy taomlarga asoslangan. Yog’ va shakarni cheklashingiz kerak.

Bahor diyetasi

Menyu:

Nonushta
non (3 bo’lak), 40 g go’sht roll, salat yoki jo’xori va kesilgan olma bilan sabzavotlar. Shakarsiz kofe yoki choy.
Lanch
40 g go’sht roll va shakarsiz sabzavot sharbati
Tushlik
Salatlar
Choy
40 g go’sht roll va shakarsiz sabzavot sharbati
Kechki ovqat
Po’chog’i bilan birga pishirilgan 2 ta o’rta kartoshka, salatlar yoki sabzavot sho’rvasi.
Uhlashdan avval
40 g go’sht roll va shakarsiz sabzavot sharbati. Ikki kundan so’ng sut va sut maxsultlarini (tahminan har kuni 15 g sut maxsulotlari) menyuingizga qo’shishingiz kerak. Diyetaning tozalash effektini qo’llab quvvatlash uchun kuniga kamida 2 litr gazsiz suv ichishingiz kerak.
Oqsil kam va yog’lar ko’p bo’lgani sababli diyet 7 kundan ortiq davom etishi kerak emas.

, , , ,