Sog’lom dieta: Hayotingizni o’zgartiring faqatgina yozgi Bikinida ko’rinishingiz uchun emas.

foydali

Sog’lom dieta orqali hayotni o’zgartirish bo’yicha maslahatlar ko’pincha qarama-qarshidir. Bikinida Ajoyib ko’rinish uchun nimani va qanday iste’mol qilmoq lozim?

Change Your Life for Life Not Only for This Summer’s Bikini Look

Sog’lom dieta

Turli tayyorlash usulllari orqali har xil ozuqali sog’lom dieta tayyorlang. Taniqli ta’mlarga yopishib olmasdan, turli taomlarni totib ko’rishga botining!

Yog’li taomlarni kam iste’mol qiling: margarin yoki o’simlik yog’ini pishirishda ishlating, har doimgidan ko’ra oz tuz ishlating.

Mevalarni desert sifatida taqdim eting, ovqatdan oldin, o’rtasida va keyin shirinlik iste’mol qillishdan saqlaning.

Har kuni sut iching va turli pishloqlar, qatiq hamda yogurt iste’mol qiling.

Pishirilmagan mevalar, sabzavotlar, loviya, no’xat, yasmiq kabi dukkaklilarni haftada bir necha bora iste’mol qiling. Dasturxoningizda har doim qora non bo’lishini ta’minlang. Qo’shimcha taom sifatida kartoshka yoki parlangan sabzavotlarni, guruch va makaron o’rniga tanlang. Ovqatlanish tajribangizga tinch va qulay sharoit yarating.

Mevalar, sabzavotlar, dukkakllilar, baliq, qora non, kartoshkalar va suv kunlik iste’mol qilishga tavsiya etiladi.

Yog’siz go’shtlar va go’sht mahsulotlari, kam yog’li sut va sut maxsulotlari, tuxumlar, makaronlarni: o’rtacha darajada istemol qiling.

Shirinliklar, shakar, shakarli mahsulotlar, yog’li go’shtlar, kremlar, tuz, spirt, pivo, vino va chekish: bulardan cheklangan ma’qul.

Oxirida biroq oz darajada emas: sog’lom dietani to’ldirish va bikinida bejirim ko’rinishiga ega bo’lish uchun doimiy ravishda mashg’ulot qiling.

, ,