Kuniga besh mahal dietasi

zamonaviy

Sabzavot va mevalar sog’ligingiz uchun juda muhim. Siz uni ozishga yordam beradigan sehrli tayoqcha desangiz ham bo’ladi.

Xohlagancha iste’mol qiling

Ushbu dieta sizni sog’lom bo’lishingizga, yaxshi ko’rinishingizga va o’zingizni a’lo his etishingizga yordam beradi. Bundan tashqari siz ozishingiz ham mumkin chunki sabzavot va mevalarda yog’ bo’lmaydi (zaytun va avokadodan tashqari), siz ochlik sezmaysiz chunki siz sabzavotlarni xohlaganizcha yeyishingiz mumkin!

5 meals a day diet plan will help the body fight with diseases, enhance diet, slow down aging processes

Juda kichik portsiya

Sabzavotlar unchalik ko’p taqdim etilmaydi. Dietologlar tavsiyasiga ko’ra o’rta darajadagi meva, yarim chashka sabzavotlar, 200 ml meva yoki sabzavot sharbati yoki bir hovuch kuritilgan meva taqdim etilishi mumkin.

five meals a day diet will let you stay in good health, look good and feel great.

Dori va kosmetika

Kunlik 500-700 g sabzavot va mevalar iste’moli tanani xastaliklarga qarshi kurashishda, qarish jarayonini sekinlashtirishda, soch va teri holatini yaxshilashga, va o’zingizni yaxshi his etishga yordam beradi.

Meva va sabzavotlar: vitaminlar, minerallar, fermentlar, tolalar, antioksidantlar kabi qimmatli tarkibga ega bo’lib tanamizga juda yaxshi ta’sir qiladi. Bundan tashqari ular mazali, hushbo’y va chiroyli ko’rinishga egadir.

Namunaviy menyu:

Nonushta
Yarim stakan sabzavot sharbati (sabzi, sabzi va seldir, pomidor), siz sendvichga tsikoriy yoki ko’k piyoz va rediska qo’shishingiz mumkin. Yormangizga meva qo’shsangiz juda yaxshi bo’ladi.

Ikkinchi nonushta
Qora non bilan sabzavot salati, yoki salad bargi, bodiring yoki tuzlangan bodring, bulg’or qalampiri yoki pomidorli sendvich.

Tushlik
Birinchiga yangi ko’katli (petrushka, ko’k piyoz yoki rayhon) sho’rva. Asosiy taomga siz go’sht yoki baliqni bug’da pishirilgan sabzavotlar va salatni tanlashingiz mumkin. Bug’da pishirilgan sabzavotlar bilan ko’katlar va arpa iste’mol qilish juda foydali.

Choy vaqti

Bir bo’lak meva.

Kechki ovqat
Agar tushlik qilmagan bo’lsangiz siz sabzavotli sho’rva (biroq go’shtsiz) ichishingiz mumkin. Sabzavotlar va sendvichingizni unutmang.

, , ,