Salomatlik uchun parhez

foydali

Bu parhez fikr jamlash qobiliyatingizni yaxshilaydi, ayrim saraton kassaligi turalariga duchor bo’lish xavfini kamaytiradi va kayfiyatingiz xush bo’lishiga olib keladi.

Parhezda muvozanatlilik

Parhez oziq moddalarga boydir va u ortiqcha yo’gli to’qimalardan xolos qiladi. 

 
Diet for Good Health contains all valuable resources on healthy eating, healthy diet tips, celebrity diet facts etc.

Foydali tavsiyalar, ya’ni nima iste’mol qilish va nimadan tiyinish kerak

- losos, tunes, makrel, seld baliqlari (yog’ga boy baliq parhez uchun eng manzur va uning asosiy tarkibi hisoblanadi)

- no’xot, loviya, yong’oq (sabzavot proteinlariga eng boy manbaa), juda ko’p sabzavotlar va meva har kuni (eng zo’rlari bu yashil bargli sabzavotlar, ozgina shakar solingan meva)

- ekstra toza zaytun yog’i, qotirilgan kanola yoki choyshap yog’i (tez kuyib ketishi sababli qovurish uchun ishlatilmaydigan qimmatli yog’lar) 

- arpa yog’i, kungaboqar va soya yog’i (iste’mol qilishdan yiroq yurishimiz kerak)

- Yog’lilik miqdori past bo’lgan sut maxsulotlari (tavsiya qilinadigan proteinlar turlari)

- yog’siz go’sht, masalan etsiz kurka ko’kragi bu yog’ga to’yintirilgan kislotalar iste’mol qilishni oldini olish uchun

- tavsiya etilmaydi – yog’da qovurilgan maxsulotlar

- margarin tavsiya etilmaydi

- tort, biskvit, qovurilgan kartoshka, shokolad va yaxna ovqatlar qat’iyan man qilinadi.

A vegetarian diet provides a wide range of health benefits.
 
 

Tushkunlikda paytingizda:

Bu parhezning asosida yangi mevalar va sabzavotlar hamda yog’li kislotaga to’yintirilmagan maxsultolar yotadi. Bu parhez asosan kundalik ishlariga cho’kib ketganlar uchun mos tushadi. 

Balanslashgan parhez misolida Eskimolarning tajribasini keltirish mumkin (mevalar, quritilgan mevalar, choy). U tanaga sovuqqa qarshilik ko’rsatishda kerak bo’lgan va sovuq olishiga qarshi kerak bo’lgan ko’pchilik vitaminlar, minerallar hamda antioksidantlar, to’qimalar va tuzlarni o’z ichiga oladi.

Bu parhezning muhim asoslaridan biri bu yanchilib olingan yog’, ya’ni qimmatli omega 3 kislotalari va antioksidantlarga boy bo’lgan zaytun yog’i va kanola yog’idir. Parhezni yakunlash uchun inson tanasiga uglevod talab qiladi, qora non, javdari nonlarga talab ko’p bo’ladi, lekin shakar solingan maxsulotlarni iste’mol qilish man qilinadi.

Kun tartibi

Nonushta:
Uch burda javdari non, makrel pastasi, zaytun yog’i aralshtirilgan pomidor va bodring gazak, choy
Tushlik:
Bug’langan kurka ko’kragi, pishirilgan loviya kurtaklari, qaynatilgan kartoshkalar, limon bilan suv
Kechki ovqat:
2 ta elanmagan undan bulochka, 3ta burda yog’siz vetchina, sabzavotli gazak, choy

плодоовочеконсервної промисловості
, , , ,