3 kunlik parhez

zamonaviy

2-3 kilogram ortiqcha vazn tashlash

Ushbu 3 kunlik parhezni boshlamasingizdan oldin to’qimalar va oddiy shakarning sizning xazm qilish tizimingizga qisqa vaqt ichida qanday ta’sir qilishini ko’rib chiqishingiz kerak.

Qutqaruv kamari

Parhez bu qisqa payt ichida tez vazn tashlashni istaydiganlar uchun. Dahshat ko’rinishimizni xoxlayotgan ziyofatlar oldidan parhez bu ajoyib narsa. 

 
I would really like to share my wonderful experience I had with 3 day diet plan.
 
Mineral suv, bargli yoki mevali choy ichib yurishingiz mumkin, faqat shakar aralashtirmasdan.
  Best Diet Plan - an easy to use system and can give you a fast start to losing pounds and inches
 
  

Yaxshi va yomon taraflari:

Yaxshi taraflari:

Ingredientlarini toppish oson va taomlarni tayyorlash qiyin emas.

Yomon taraflari:

Parhez odam organizminiga barcha kerak bo’lgan moddalar bilan ta’minlab berolmaydi.

Bu parhez uzoq muddatga tavsiya qilinmaydi.

3 kundan keyin parhezning natijasini ko’rishingiz mumkin. Agar parhez davrida ozgina jismoniy tarbiya bilan shug’ullansangiz albatta natijalarini o’z ko’zingiz bilan ko’rasiz. Kichkina bir maslahat – kaloriyalarni miqdorini sanab boring.

Birinchi kuni

Organizmni tozalash

Nonushta

1/3 stakan olma sharbati, ½ banan, kivi va olxo’ri mag’izini aralashtiring

Tushlik
katta stakanda sho’rva bilan yangi tayyorlangan zanjabil sharbati.

Beshlik choy
Yarimta banan va nok bilan yogurt

Kechki ovqat
2 ta stakan pomidor sharbati va limon sharbati, tuz va ko’katlar.

 

IKKINCHI KUN

Yanada engillashing

Nonushta
Yogurtga bir qoshiq asal, yarim banan, olxo’ri va olma solib aralashtiring.

Tushlik
Buruch, sukkini, sabzi va olma solingan vinegretli pyure.

Beshlik choy
Bir dona olma.

Kechki ovqat
Selderey va buruch solingan salad bilan yogurt.

 

UCHINCHI KUN

Ko’proq xursandchilik uchun

Nonushta
Olma, nok, olxo’ri va yarim banan solingan salad bilan bir choy qoshiq yogurt.

Tushlik
Sarsabil karam va o’simliklar solingan qaymoq bilan bir osh qoshiq pasta

Beshlik choy
Olma va apelsin sharbati.

Kechki ovqat
Sabzavotlar bilan 10 gr pasta, zaytun yog’I aralashtirilgan pyure va apelsin sharbati.

, , ,