• nutrients

A’lo natijaga erishish uchun qanday qahva ichish mumkin?

chiroyli

Har kuni qahvani inson tanasiga salbiy ta’siri to’g’risida yangi yangi ma’lumotlar paydo bo’ladi. Umuman olganda qahva fikrni jamlashga yordam beradi deb bilamiz. Biz samarali ishlashimiz uchun haqiqatdan ham kafein lozimmi? Kerakli natijaga erishish uchun qahvani qanday ichishimiz lozim?

Kafein miyya qobigi va qobig’ osti hamda navas olish bilan vazamator markazlarini faollashtiradi. Bu orqali miyyamiz yaxshiroq faoliyat qiladi va tez jismoniy va aqliy holatimizni oshiradi. Bu kafeinni miyyamiz lazzatlanish markaziga ta’siri ostida ko’proq ishlab chiqilgan adrenalin va dopamin ta’siri sababli ro’y beradi.

Oz miqdorda kafein samaradorligimizni yaxshilaydi va oshiradi. Ko’p miqdorda kafein faollikni tarkatadi va pasaytiradi. Qonda kafeinni eng ko’p konsentrasiyasi bir soat davom etadi, biroq u 4 soatgacha ham bo’lishi mumkin. Kafein kuniga 100-300 mg qabul qilinganda ijobiy ta’sir qiladi. Qahva singiganidan keyin yarim soatda ta’sir qilishi ham muhimdir. Ushbu tuzoqqaa biz ko’pincha tushib qolamiz: biz qahva ichgandan keyin ta’sirini birdaniga ko’rmaymiz, va natijada yana qahva iste’mol qilamiz. Va birdaniga biz fikrimizni jamlay olmaymiz va jahldor bo’lib qolamiz.

Shuning uchun biz katta finjonlardan foydalanmasdan an’anaviy kichik finjonlarga qaytishimiz lozim. Bu yo’l bilan tanamiz uchun kerakli miqdordagi kafein bilan ta’minlaymiz. Kuniga uch finjon qahva yetarlidir. Bu miqdor fikr jamlash hamda asabiylashmasligimiz uchun yetarlidir.

Qahva tanangizga qanday ta’sir qilishini bilib oling

A’lo natijaga erishish uchun qanday qahva ichish mumkin?

Ilhomlaning va ko’proq bilib oling:

Ofis ishchilari uchun diyeta

, , , , , ,