Ozish Uchun Mashqlar

foydali

Siz uyda bajara oladigan ozish uchun fitnes dasturi mashqlari orqali semizlikni unuting.

The Right Exercises For Weight Loss

Fitnes dastur

Semizlik kattalar va bolalar uchun juda dolzarb muammo bo’lib qolmoqda. Ozish uchun ba’zi mashqlar ushbu muammo bilan kurashishda yordam beradi. Yugurish uchun trenajorlar sotib olish yoki gimnastikagalarga pul sarflashni hojati yo’q.

Ozish uchun berilgan mashqlarni o’qing va o’zingizga fitness dasturini tuzing.

  • Sakrashlar ozish uchun kardio mashqlar ro’yxatida, ular qorin sohasida ozishda va ortiqcha yog’larni eritishda juda samarali.
  • Belingiz va tos uchun eng yaxshi mashq bu qo’lni to’g’riga ko’tarib o’tirib turish va chuqur nafas olish. Ushbu mashqni kuniga kamida 60 marotaba har 20 o’tirib turishdan so’ng 1 daqiqali tanaffus bilan. Vaqt o’tishi bilan o’tirib turishlar      sonini ko’paytirishingiz mumkin.
  • Qoringa shakl berish va ozdirishda pres mashqidan yaxshisi yo’q. Uni och qoringa iloji boricha ertalab qilgan ma’qul.

Biroz harakat va to’g’ri ovqatlanish orqali, siz istagan natijaga erishishingiz hamda chiroyli qomat va salomatlikdan zavqlanasiz.

, , ,