Fitnesga Qiziquvchanlar uchun 3 ta Foydali Sabzavotlar

zamonaviy

Agar siz faol sport bilan shug’ullansangiz yoki muvozanatlashgan dieta qilsangiz siz juda hayratlanarli mazali sabzavotlar uchligini dietangizga qo’shishingiz lozim. Ular eng foydali sabzavotlardan biri eng ozuqaviydir, va sizning ratsioningizga ta’luqlidir.

 

Foydali, sabzavotlar

Muvozanatlashgan ozuqa iste’mol qilayotgan paytda faol sport bilan shug’ullanayotgan bo’lsangiz, fitnesga qiziquvchilarga foydali bo’lgan  ba’zi zarur bo’lgan taomlar mavjuddir. Let us talk about three of the healthiest vegetables that can grace your table.

Piyozlar – badbo’y hidi bo’lishiga qaramay piyozlar juda foydalidir. Ularda juda ko’p miqdorda (apelsinlardan ham ko’p) C vitamini, kalsiyni ushlab turuvchi peptidlar, va turli immunitet ko’taruvchi antioksidantlar mavjuddir.

Dukkaklilar – vegans va vegetarianlar loviya, yasmiq va no’xatlarni qo’shimcha protein uchun iste’mol qilsalar, qolganlar esa ko’p miqdordagi tola va saraton hamda qarishga qarshi antioksidantlardan foydalanadilar.

Shirin kartoshkalar – oddiy kartoshkalarga nisbatan ularda temir moddasi va vitaminlar ko’pdir, bu esa sport bilan shug’ullanuvchi ayollar uchun juda yaxshidir. Ayollar kunlik temir extiyoji erkaklarnikidan ikki barovar yuqori bo’lganligi sababli ushbu sabzavot dietangizga ko’shimcha bo’lishi mumkin. Erkaklar uchun esa shirin kartoshka ko’p miqdorda quvvat beradi va yana bir bor ularda juda ko’p vitaminlar mavjud.

Mashqlar va fitnes faqatgina muvozanatlashtirilgan dieta bilangina samaralidir. Foydali sabzavot va taomlarni iste’mol qilish orqali siz sportni ijobiy ta’sirini ko’rasiz, baquvvat yurasiz va yosh ko’rinib baxtli yurasiz!

, , , , , , ,