• corpo

Strategiya

Bonduelle Guruhining strategiyasi aksiyador oila guruhi belgilab bergan uch asosiy maqsaddan iborat: barqarorlik, mustaqillik va ishchilarning o'ziga hos rivojlanishi.

Strategiya

STRATEGIYA va kompaniya SIYOSATI

Ushbu strategiya “sabzavot maxsulotlari orqali “yaxshi hayot” kechirishda dunyo etaloni bo’lish” maqsadini qo’llab quvvatlaydi chunki guruh taniqli brendlar portfeliga tayanadi. Ushbu brendlarni kuchli, umumiy o’xshashlikni hosil qilish uchun xalqaro joylashuv 2013 yilda belgilangan. Guruh marketing jaomalarining birgalikda olib borgan ishi natijasi bo’lgan ushbu joylashuv, mahsulotlarni foydali tomonlariga yo’naltirilgan (salomatlik, ozuqaviy qiymati, yuqori ta’m va h.k.) va Bonduellening barcha brendlarini, barcha kanallarda butun segment bo’yicha rivojlantirish xohishini qayta tasdiqlaydi.

Buning uchun Bonduelle ishchilarini o’z faoliyatlarida yo’naltirish uchun 10 ta bir biriga bog’liq siyosatni ishlab chiqqan: • uzoq muddatli yo’nalish

  • o’sish
  • mahsulot xavfsizligi
  • atrof muhitga javobgarlik
  • rentabellik
  • brend siyosatlari
  • innovatsiya
  • agrar ishlab chiqarishda ishtirok
  • xalqaro rivojlanish
  • individual rivojlanish

Dunyo tabiiy boyliklarini muhofaza qilgan holda Guruh maqsadlariga erishish Bonduelleni besh guruhga birlashtirilgan strategik pilapoyalardan barqaror rivojlanish strategiyasi izidan borishni talab etadi:

  • insonlar
  • sifat / ozuqaviylik
  • tabiiy boyliklar
  • qishloq xo’jalik ishlab chiqarishi
  • transport
, , , , , , , ,